Karen-Gideon.reismee.nl

Thailand en Cambodja

Hoi lieve mensen,

Het is weer bijna zover. Kaatje en Gidje trekken er weer lekker op uit. Ditmaal keren we terug naar Thailand en doen we en passant ook nog Cambodja aan. We hebben vijf weken plezier voor de boeg dus we hebben onszelf weer eens erg verwend.

Helaas zijn alle posts van de vorige vakanties verdwenen door een storing bij reismee vorig jaar. Dit betekent dat we wel weer voldoende ruimte hebben om foto's te uploaden. Komende weken zullen we jullie dus wel weer de ogen uitsteken met prachtige foto's.

Onze reis in een notendop: Bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai, Chiang Rai, Siem Reap, Battambang, Phnom Penh, Koh Kong, Koh Chang, Koh Kood.

Dikke knuffel,

K & G

Reacties

Reacties

Suzje

Super leuk dat we weer jullie verhalen kunnen gaan lezen en de foto's kunnen zien!
Heel veel plezier saampjes en een super reis gewenst!
Voorzichtig zijn! :-)
Veel liefs Suzje

André

Have fun!!!!!

rik

veel plezier samen; ik kijk uit naar jullie verhalen
gr rik

Anton

Geweldig dat jullie weer op reis gaan!
Andere culturen ontdekken, mensen ontmoeten, het avontuur, schoonheid en lelijkheid deze hele mix doet het reizen het materiële ver overstijgen. Al jullie reizen vormen samen een rijkdom die je hele leven bij je blijft.
Maar... het is natuurlijk ook gewoon harstikke leuk en spannend!
Een beetje van dat alles mogen we digitaal meemaken. Goede reis!

Cathalijne

Lieve Karen en Gideon,

Hoe is het? Veilig geland en verwonderd op plaats van bestemming?
Ik kijk uit naar de verhalen en foto's.

Liefs en geniet!
Cathalijne.

Cathalijne

Ineens zie ik dat er drie nieuwe verhalen gepost zijn. Ik heb alleen geen melding op de mail gekregen? Hebben anderen dit ook?

Suzje

Ik kreeg wel 3 meldingen in de mail :)

Cathalijne

Dank voor je reactie! Ik nog steeds niets....

Marjolein

Cathalijne ik heb ook mailtjes ontvangen bij de nieuwe verhalen en fotoseries vandaag. Tip: check eens je ongewenste mailbox of geef je emailadres nog eens op in de box 'houd me op de hoogte' rechts op deze site.

Cathalijne

Bedankt Marjolein, ga ik doen!

Johan van Rhenen

Een hele mooie reis toegewenst en geniet ervan.
Zal zeker kijken naar de mooie verhalen en foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!