Karen-Gideon.reismee.nl

Ayutthaya

Reacties

Reacties

Cathalijne

Vorig jaar werd ik benaderd door een dierenbeschermers organisatie, en heb ik beloofd (dat was de actie) nooit meer op een olifant te gaan zitten. Leek mij niet zo'n lastige belofte, aangezien zich in mijn leven tot nog toe een dergelijke mogelijkheid heeft voorgedaan :-) Ik werd er eindeloos op gewezen hoe een verschrikkelijk leed hieraan ten grondslag ligt, mishandeling van jonge dieren; moeders die beroofd worden van hun kinderen e.d.
Is/was dat jullie eigenlijk bekend?
Het ziet er zo, schijnbaar, vrij onschuldig uit.

Karen

Hoi Cathalijne, ja dat is zeker bij ons bekend. Wij gaan daarom ook niet naar olifantenkampen en maken geen ritjes op de rug van een olifant. Helaas houden toeristen die dat wel doen de praktijken in stand :-(

Cathalijne

Eigenlijk dacht ik dat al, had niet iets anders verwacht van jullie. :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!